Adservio îşi propune să extindă numărul de şcoli partenere din România dar şi din afara ţării

Adservio, platforma românească digitală pentru management educaţional, anunţă bilanţul pentru 2016 şi noutăţile la care va lucra în 2017, pentru optimizarea platformei. Astfel, în 2016, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 835.000 lei, în creştere cu 61% faţă de 2015.

Printre factorii care au stat la baza creşterii cu peste 60% a afacerii se numără interesul crescut al părinţilor, elevilor şi profesorilor pentru soluţiile digitale şi creşterea numărului de oraşe în care platforma Adservio este utilizată. Cele mai multe parteneriate au fost încheiate cu şcoli din oraşele mari ale ţării, ca Bucureşti şi Iaşi, dar şi cu şcoli din oraşe mai mici, cum ar fi Focşani.

În 2016, Adservio a încheiat un parteneriat cu Telekom România, în urma căruia şcolile au fost dotate cu tablete şi internet 4G. Astfel, accesul elevilor şi al profesorilor la informaţii şcolare actualizate a fost îmbunătăţit şi uşurat considerabil. În aceste unităţi de învăţământ s-au înregistrat cu până la 63% mai puţine absenţe, a crescut media pe unitate şcolară, iar la testările naţionale s-au înregistrat rezultate îmbunătăţite.

Tot în 2016, Adversio a integrat Neuron English în platformă, parteneriat care le permite elevilor şi părinţilor să înveţe limba engleză în sistem intensiv, direct din contul personal. De asemenea, în anul anterior, au fost organizate traininguri cu profesorii şi elevii despre necesitatea introducerii tehnologiei în şcoli şi utilizarea ei.

Anul acesta, Adservio îşi propune să extindă numărul de şcoli partenere din România şi din Europa. Vizează Iaşi, Bucureşti, Timişoara, Cluj, Buzău şi Focşani, dar şi Republica Moldova, unde sunt avute în vedere şcolile din Chişinău. În Europa, sunt luate în considerare ţări ca Germania, Marea Britanie şi Spania. Implementarea platformei este concentrată pe şcoli generale şi licee, dar şi pe grădiniţe, unităţi pentru care Adservio a lansat recent noi funcţionalităţi. De asemenea, sunt anunţate şi o serie de noutăţi în ceea ce priveşte optimizarea proceselor de utilizare a platformei.

Din acest an şcolar, aplicaţia Adservio este, în întregime, disponibilă şi în limba engleză.