MULTIMEDIA

Centrul Municipal de Colectare Iaşi

CALENDARUL OLIMPIADELOR NAŢIONALE ŞCOLARE

 
Alte articole din Companii Data publicarii: Duminica, 14 Iunie 2015

Toyota Motor Europe recompensează Toyota Iași cu ICHIBAN - Premiul European pentru Satisfacția Clientului

toyota_ichiban.jpgÎn cadrul ceremoniei de decernare a premiilor ICHIBAN desfășurată luna aceasta în Madrid, Toyota Iași s-a numărat printre cei 45 de retaileri din 34 de țări care au primit cea mai înaltă distincție Toyota: “Ichiban” - Premiul European pentru Satisfacția Clientului.
Toyota Iași a fost astfel recompensată pentru performanțele excepționale obținute în cadrul programului “Satisfacția Clientului” , atât în zona de vânzări cât și în cea de post-vânzări. Premiul a fost decernat lui Gabriel Manolache, Director General Toyota Iași, de către Dr. van Zyl, President & CEO al Toyota Motor Europe.

Deoarece pentru Toyota idea de a pune clientul pe primul loc a fost întotdeaunao prioritate, facând parte din ADN-ul companiei această distincţie este una dintre cele mai râvnite șimai valoroase pe care compania le acordă. Printr-o monitorizare continuă a performanței, monitorizare inclusă în procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.300 de retaileri europeni au fost evaluați și doar 45 dintre aceştia au fost selectați ca urmare a rezultatelor de excepţie. Aceștia au primit distincția “Ichiban” ca recunoaștere la nivel european din partea Toyota Motor Europe.

“Activăm într-un mediu orientat către oameni. Pentru că trebuie să-i înțelegem pe clienții noștri, trebuie să avem sistemele și instrumentele potrivite în funcțiune, dar cel mai important să avem mentalitatea corectă în întreaga organizație. Concurența poate copia produsul, poate copia procesele interne, dar nu poate copia, cu ușurință, mentalitatea noastră - Clientul pe primul loc”, a spus Dr. van Zyl în cadrul ceremoniei.

“Performanțele partenerilor noștri ne onorează în fiecare an atunci când sunt premiați la nivel European pentru grija și orientarea permanentă către client și nevoile acestuia. Strategia Toyota va avea întotdeauna în prim plan clientul. Ichiban este o recunoaștrere formală a muncii de zi cu zi care se desfășoară în fiecare centru Toyota, fiind de altfel un modus vivendi pentru toți angajații rețelei Toyota în România”, a declarat Nicoleta Gerea - Sales & Network Director Toyota România.

‘Ichiban’ este un cuvânt japonez, derivat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care înseamnă “Clientul pe primul loc” . De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurată în 2007 și până în prezent, performanțele retailerilor Toyota s-au îmbunătățit cu 52,4% în vânzări și 47,4% în servicii de post vânzare, marca reusind sa ramană in ultimii 3 ani imbatabilul număr 1 la nivel mondial.



Alte articole din Companii
Pentru a fi in permanenta la curent cu ultimele noutati si informatii din domeniu,

aboneaza-te gratuit la Newsletter !


 usamv


 
Newsletter

EDITORIAL
romaniuc liliana.jpg
Cheile care trebuie să înveţe... vizibil şi sustenabil!
Un comentariu de Liliana Romaniuc, publicat pe portalul Adevarul.ro » Citeste


COMPANIA SAPTAMINII
Ghid de Reciclare: Reciclarea se învață!
Să recunoaștem, sortarea și reciclarea deșeurilor pe care le generăm acasă nu face neaparat parte din obiceiurile noastre. Pe de altă parte, este un obicei care se cultivă cu mare grijă în țările europene și nu numai. Reciclarea înseamnă un mediu mai curat și reintrarea unor resurse numite materii prime secundare - adică sticlă, hârtie, metal sau textile reciclate - în circuitul economic. » Citeste


SCOALA SAPTAMINII
ase-bucuresti.jpg
ASE sărbătoreşte 103 ani de la înfiinţare
Academia de Studii Economice (ASE) sărbătoreşte 103 ani de la înfiinţare, prilej cu care vor fi organizate, în această săptămână, diverse evenimente cultural-artistice. Potrivit unui comunicat de presă al instituţiei de învăţământ superior, manifestările aniversare vor debuta marţi cu vernisajul expoziţiei "Castele şi conace revitalizate: conservarea patrimoniului construit din perspectiva proprietarilor". Evenimentul este organizat de facultăţile de Marketing şi Business şi Turism, împreună cu Asociaţia Arche. Expoziţia este deschisă până luni, 18 aprilie, în foaierul Bibliotecii Centrale a ASE. » Citeste


INTERVIU
curaj_adrian.jpg
Adrian Curaj: "Pregătim metodologia, de şapte ani nu au mai fost organizate concursuri pentru posturile de directori de școli"
Ministrul Educaţiei, Adrian Curaj, afirmă, într-un interviu acordat Agerpres, că este nevoie de echilibru pentru a stimula performanţa şi a răspunde nevoilor de echitate şi incluziune, adăugând că pentru prima dată în dezvoltarea cadrului curricular vor fi stabilite grupuri interdisciplinare, care vor lucra independent pe conţinuturile manualelor şcolare. ''(...) Cred în România educată şi cred că trebuie să ne dăm această şansă: de a participa la construcţia propriului viitor'', declară ministrul. » Citeste

EVENIMENT
Cei mai buni profesori vor fi premiaţi de studenţi pe 4 iunie la Alba Iulia
Studenţii sunt invitaţi să nominalizeze "profesorii tari" pentru distincţia "Profesor Bologna", care va fi acordată în cadrul unei gale, pe 4 iunie, la Alba Iulia. Potrivit unui comunicat al ANOSR, până pe 24 aprilie studenţii pot înscrie cadre didactice universitare pe care ei îi consideră a fi "profi tari" pe site-ul www.profitari.ro. Nominalizările vor fi evaluate printr-o procedură complexă, studenţii evaluatori urmând să decidă care sunt acei profesori ce merită în acest an distincţia "Profesor Bologna". » Citeste
agerpres.ro

Vizitatori
counter