“Ne mandrim cu faptul ca oferim mai mult decat echipamente performante, sisteme integrate sau tehnologii de ultima generatie”

sigla avitech.jpgAfirma Anton Roescu, Directorul General al companiei AVITECH, in interviul acordat Portalului National www.Administratie.ro

Acesta dezvaluie cateva din “secretele” care au facut din compania pe care o conduce liderul national in domeniile audio-video, videoconferinta si case inteligente, precum si solutiile alese pentru castigarea unei cote importante pe piata de securitate.

– Domnule Anton Roescu, compania AVITECH are 10 de ani de experienta in Romania pe piata furnizarii de solutii integrate pentru domeniile audio-video si de securitate. Cum caracterizati evolutia firmei in tot acest timp?

– In 10 ani de activitate credem ca am devenit un punct de reper in domeniile audio-video, videoconferinta si case inteligente. Am avut de la inceput o strategie proactiva de preintampinare a nevoilor pietei, de stabilire a unor standarde ridicate, de inovare si imbunatatire continua a calitatii serviciilor si solutiilor pe care le oferim clientilor nostri. Perseverenta si profesionalismul cu care a fost implementata aceasta strategie de-a lungul timpului au condus la rezultate uimitoare, dar in acelasi timp bine-meritate: compania este numarul 1 in domeniile audio-video, videoconferinta si case inteligente. Speram sa obtinem cat de curand o cota de piata importanta si pe piata de securitate, pe care activam din anul 2006.

Ne mandrim cu faptul ca oferim mai mult decat echipamente performante, sisteme integrate sau tehnologii de ultima generatie. Venim in intampinarea nevoilor pietei cu solutii complete, ce acopera un spectru larg de domenii si in care avem integrate toate serviciile necesare satisfacerii optime a clientilor.

– Care este segmentul de produse cel mai bine vandute pana la aceasta ora?

– Gama larga de solutii si servicii oferite de compania noastra face dificila nominalizarea unei singure categorii de echipamente/solutii drept cea mai bine vanduta. In cei 10 ani de activitate protofoliul de echipamente si solutii a cunoscut modificari multiple, in sensul evolutiei, cresterii, fapt ce face cu atat mai dificila o ierarhizare, datorita lipsei unui numitor comun. Mai mult, cei 10 ani au fost marcati de fluctuatii ale cererii generate de contextul economic, social, politic, tehnologic.

Intre toate aceste necunoscute apare insa si un factor comun, care este si o explicatie pentru cresterea sustinuta si evolutia pozitiva: strategia orientata spre client, sustinuta prin investirea continua in perfectionare si selectia atenta a partenerilor si echipamentelor pe care le propunem clientilor nostri. Prospectarea pietei este, de asemenea, un element foarte important pentru o dezvoltare durabila, deoarece doar asa putem sa venim in intampinatrea clientilor nostri cu cele mai bune oferte, solutii si tehnologii.

– Cum v-a afectat criza economica si ce masuri ati derulat pentru minimalizarea efectelor acesteia?

– Contextul economic nefavorabil din acest an s-a facut simtit si in rezultatele companiei noastre. Totusi, din punct de vedere al cererilor pe care le primim, putem afirma ca numarul acestora s-a mentinut sau chiar a crescut in cazul anumitor solutii. Acesta este un semnal bun. Referitor la masurile de minimalizare a efectelor crizei, s-a creionat o politica de cheltuieli mai prudenta, ne-am concentrat pe investitii si achizitii cu impact pozitiv puternic asupra imbunatatirii activitatii si generatoare de avantaje competitive.

– Ce obiective va propuneti pt sfarsitul acestui an?

– Speram ca rezultatele financiare sa se ridice cel putin la nivelul celor de anul trecut. Din punct de vedere al obiectivelor de ordin calitativ, putem preciza mentinerea pozitiei de integratorul numarul 1 din Romania in domeniile integrare audio-video, videoconferinta, case inteligente, cercetarea nevoilor pietei in domeniile securitate, instalatii electrice, automatizari, audio-video, videoconferinta, IT&C si proiectarea de solutii care sa acopere optim aceste nevoi.