Universitatea reşiţeană a găzduit prima ediţie a Târgului de prezentare a firmelor din regiune

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Universitatea Eftimie Murgu din Reşiţa a organizat o primă ediţie a Târgului de prezentare a firmelor din regiune, ocazie cu care studenţii şi viitorii absolvenţi au putut interacţiona cu reprezentanţii acestora şi, totodată, au putut afla ce se doreşte de la ei ca viitori angajaţi.

Manifestarea se desfăşoară în zilele de miercuri şi joi. Ideea după care s-a realizat acest târg, această întâlnire dintre studenţii reşiţeni şi firmele din regiune a survenit în urma contactelor pe care le-am avut cu firmele, care au răspuns într-un mod pozitiv. Sper ca tinerii care ne vor trece pragul în aceste două zile să se convingă de faptul că rezultatele studiului, a calificării lor la nivel universitar le pot deschide oportunităţile de angajare, nu neapărat în îndepărtata lume, ci chiar aici, în regiune’, a declarat Christian Chioncel, prorectorul Universităţii Eftimie Murgu.

Studenţii universităţii au trecut pe la standurile firmelor invitate, iar unii dintre ei se gândesc să îşi depună CV-urile pentru a se angaja încă din timpul studiilor pentru a acumula experienţă. “Este prima ediţie şi este un lucru deosebit pentru judeţul nostru, un lucru benefic, atât pentru studenţi, cât şi pentru firme, deoarece, o asemenea manifestare ne arată dezvoltarea firmelor din Caraş-Severin, dar şi a universităţii şi avem nevoie în judeţ de această dezvoltare. Eu sper să se încheie multe contracte, pentru că este important să poţi muncii ca student, să ai un ban în buzunar, dar şi să acumulezi experienţă. Totodată, sper ca la următoarea ediţie să avem un număr dublu de firme participanteȚ, a declarat prefectul judeţului Caraş-Severin, Matei Lupu.

Un număr de 12 firme au răspuns invitaţiei Universităţii Eftimie Murgu din Reşiţa şi au participat la prima ediţie a Târgului de prezentare a firmelor din regiune. Pentru ai atrage pe tineri, societăţile comerciale nu au venit doar cu prezentări, pliante sau broşuri, ci şi cu produsele pe care le fabrică şi pe care le comercializează. AGERPRES