Inițiat în anul 2003, la Facultatea de Matematică și Informatică – Universitatea din București, proiectul de e-Learning CNIV pentru Noi tehnologii în Educație și Cercetare,  „2010 – Learning Culture and Knowledge Society – 2030” a parcurs până în prezent 2 etape, anul acesta trecându-se la a III-a etapă: Phase I – Period 2006-2010: Virtual Environments for Education and Training, NEWS TECHNOLOGIES IN EDUCATION AND RESEARCH, Phase II – Period 2010-2020: e-Skills for the 21st Century, VIRTUAL ENVIRONMENTS FOR EDUCATION AND RESEARCH, Phase III – Period 2020-2030: Intelligence Learning, KNOWLEDGE SOCIETY AND LEARNING CULTURE.

Anul trecut, cu organizare Online, aria tematică a fost: “Bune practici – utilizarea tehnologiilor în învățământul din România. Schimbări de paradigme în educația și cercetarea românească” – Partea I – Prezentări de bune practici în România și Republica Moldova, Partea a II-a – Dezbatere interactivă a unor teze pentru educație.

De 18 ani suntem activi cu proiectele CNIV & ICVL – Tehnologii de e-Learning în educație și cercetare, unind mediul universitar, mediul preuniversitar și firmele de IT din România, pentru un învățământ modern, de calitate, eficient și comparabil cu standardele internaționale. Nu a fost ușor, dar avem rezultate, și o comunitate ce ne-a urmat în toți acești ani de ÎNVĂȚARE, de testare, de experimentare, de succese sau insuccese. O comunitate de profesori, cercetători, psihologi, pedagogi, elevi, studenți, specialiști IT, ce ne-a inspirat în munca noastră, deoarece acest cadru al proiectelor CNIV & ICVL a fost creat pentru ei, pentru a ÎNVĂȚA împreună, și am ÎNVĂȚAT, astfel am trăit multe momente de fericire. ÎNVĂȚAREA E PUTERE! Și această atitudine te poate ghida la FERICIRE, în viață, în profesie, în gândire etc.” M. Vlada, Universitatea din București, coord. CNIV & ICVL.

Aria tematică: Virtual Learning – Virtual Reality, Models and Methodologies, Technologies and Software Solutions.

-A (Cercetare, dezvoltare) – Metodologii, Tehnologii Virtual Learning şi Virtual Reality – implementare şi aplicaţii

-B (Proiecte şi aplicaţii) – Software Educaţional în învăţământul universitar

-C (Proiecte şi aplicaţii) – Software Educaţional în învăţământul preuniversitar

-D (Proiecte şi aplicaţii) – „Intel® Education” – Inovare în educaţie şi cercetare (propusă de Compania Intel)

-E (Strategii, Obiective, Calitate) – Training si Management Educațional

Detalii la adresa Web http://c3.cniv.ro/