Aproximativ 300 de studenţi ai Universităţii Transilvania din Braşov şi-au prezentat proiectele în faţa reprezentanţilor a 15 companii în cadrul ediţiei din acest an a evenimentului Absolvenţii în faţa companiilor – AFCO.

„Studenţii au avut ocazia să-şi prezinte lucrările de diplomă sau proiectele de grup, pe un poster A1, astfel încât să convingă atât reprezentanţii companiilor multinaţionale, cât şi juriul conferinţei că propriul proiect merită să fie declarat câştigător. Mai mult, studenţii au avut ocazia să participe la interviuri şi discuţii cu reprezentanţii companiilor, astfel că acest eveniment este pentru mulţi o rampă de lansare pentru viitoarea carieră. În egală măsură, şi companiile au luat pulsul actualei generaţii şi au aflat care sunt interesele de cercetare ale studenţilor”, se arată într-un comunicat transmis de Universitatea Transilvania.

În cadrul AFCO 2021, organizat într-un cadru restrâns faţă de alţi ani, tinerii şi-au prezentat lucrările în cele 11 secţiuni, grupate pe domenii, dintre care două dedicate proiectelor de echipă şi doctoranzilor.

Proiectul „Automotive HMI Display” al studentului Niculcea Mircea Andrei şi proiectul „Obstacole psihologice în căutarea ajutorului de specialitate la persoanele de genul masculin” al studentei Iulia Grabovski sunt cele două lucrări câştigătoare ale marilor premii speciale Absolvenţii în faţa companiilor – AFCO 2021. Dintre multele proiecte înscrise în acest an, cele două lucrări ale studenţilor de la Facultatea de Inginerie Electrică şi Ştiinţa Calculatoarelor şi de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei sunt cele care au atras cel mai mult atenţia juriului„, a precizat sursa citată.

Pe lângă acestea, au mai fost premiate 25 de proiecte, fiecare declarat câştigător la secţiunea în care a fost înscris, premiile constând în trotinete electrice, ceasuri smart, tricouri şi alte mici surprize, se menţionează în comunicat. AGERPRES