Arhivarea informațiilor la nivel superior cu noua versiune SEAL de la Star Storage

seal_cautare_avansata.jpgStar Storage, furnizorul român de top pentru soluţii de stocare, arhivare şi management de informaţii (date şi documente), servicii de externalizare IT şi servicii Cloud, anunţă lansarea unei noi versiuni a produsului SEAL. Aceasta aduce o interfaţă grafică nouă, îmbunătăţind semnificativ experienţa utilizatorului, noi funcţionalităţi pentru accesarea, partajarea şi vizualizarea informaţiilor, dar şi un mecanism nou de configurare individuală a permisiunilor unui document pentru creatorul acestuia.

SEAL este o soluţie completă de arhivare electronică de nivel enterprise care activează mediul inteligent de stocare distribuită a platformei de top la nivel mondial HCP (Hitachi Content Platform) pentru a livra cele mai bune funcţionalităţi de administrare a arhivei electronice. Companii de top la nivel mondial folosesc SEAL pentru stocarea conţinutului nestructurat şi a metadatelor asociate într-un depozit consolidat şi pentru unificarea documentelor de valoare indiferent că sunt pe hârtie, format electronic sau preluate din sisteme IT vechi (legacy systems).

Cu SEAL companiile obțin încă din prima zi de utilizare flexibilitate sporită, acces permenent şi sigur la informaţii, reducerea riscurilor şi a expunerii companiei în exterior prin folosirea unui sistem avansat care le permite să fie permanent în concordanță cu reglementările interne și externe existente. Toate aceste beneficii vin la doar o fracțiune din costurile unei platforme de administrare a conținutului de tip ECM.

“Cu o arhitectură scalabilă, bazată pe platforma de top pentru stocare HCP (Hitachi Content Platform), SEAL este o soluţie care livrează valoare reală, adresând transparent atât nevoile acoperite de soluţiile de tip DMS (Document Management System) – cum ar fi stocarea şi regăsirea conţinutului, clasificarea, sistem de metadata flexibil, navigare şi securitate, cât şi cele incluse într-un sistem de tip ERMS (Electronic Records Management System) precum gestiunea păstrării documentelor, nomenclator arhivistic, ştergere/actualizare controlată şi audit avansat. Cu SEAL poţi arhiva orice, oricând fără să-ţi faci griji că poţi pierde controlul asupra conţinutului”, a declarat Cătălin Păunescu, CEO Star Storage.

Echipa de specialişti Star Storage acţionează întotdeauna pe baza solicitărilor venite din partea clienţilor,adăugând în permanenţă funcţionalităţi noi care să permită tuturor companiilor să contruiască şi să îşi administreze eficient arhivele electronice. Detaliem mai jos câteva dintre funcţionalităţile noi incluse în această nouă versiune.

Experiență de utilizare îmbunătățită

– Noua versiune a produsului vine în întampinarea utilizatorilor săi cu o nouă interfață grafică, având un design flat ce își propune să îmbunătățească experiența pe care o au utilizatorii cu aplicația, oferindu-le o interfață mai simplă, mai clară și mai eficientă.

– Interfața este proiectată pentru a permite aplicarea cu ușurință a unor teme de culori diferite, astfel încat produsul se poate adapta rapid la orice identitate corporate.

– Pentru a putea folosi produsul înca din prima zi, SEAL pune acum la dispoziție o serie de șabloane de date predefinite, axate pe domenii și activitati de business variate, astfel încat nu mai sunt necesare configurări suplimentare odata ce arhiva electronică a fost definită.

– Acces direct din interfața SEAL la un scurt ghid introductiv, dar și la o serie de tutoriale video care vă vor iniția rapid în utilizarea arhivei electronice.

Functionalități avansate de partajare

– Noi functionalități care permit partajarea informațiilor în cadrul unei organizații, și mai usor decât în versiunile precedente.Cu ajutorul noii versiuni, utilizatorii pot acum grupa documentele legate de o anumită problematică în colecții de documente, pe care le pot partaja cu alți membri ai organizației.

– Partajarea se poate realiza pe termen limitat sau permanent, dar poate fi oricând întreruptă.

– Accesarea informațiilor partajate se realizează dintr-o secțiune dedicată, astfel încat vizualizarea să se poată realiza rapid și eficient.

– Toate aceste operații sunt guvernate de permisiuni de securitate și monitorizate în permanența cu ajutorul unor rapoarte de audit.

Securitate

Introducerea mecanismului de configurare individuală a permisiunilor unui document pentru creatorul acestuia. Acest mecanism oferă organizațiilor o mai mare flexibilitate în ceea ce privește configurarea drepturilor de accces.

Integrare

Versiune actualizată a unui set de servicii REST pe care produsul SEAL le expune. Aceasta opțiune se adaugă implementării interfeței CMIS (Content Management Interoperability Services), pe care SEAL o oferă de asemenea, permiţând astfel integrarea cu orice alt sistem software în vederea accesării şi utilizării unei arhive electronice.

Cu SEAL, orice companie are acum la dispoziție o soluție completă de arhivare electronică de nivel enterprise. SEAL se poate instala rapid, direct la sediul clientului (CAPEX) sau se poate accesa la cerere, ca serviciu în cloud (OPEX).

Mai multe informații și alte noutăți interesante se găsesc pe site-ul dedicat produsului SEAL: www.seal-online.ro