Biroul de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti a fost premiat cu cea mai înaltă distincţie, Golden Award for Excellence, pentru campania ”Construirea unei reţele comunicaţionale prin social media”, informează un comunicat de presă al instituţiei de învăţământ superior.

Competitorii au fost BCR & FDSC & Grayling cu Campania „BCR te ajută să donezi 2% pentru ONG-uri” şi McCann PR & Microsoft România cu campania „Surfing with Internet Explorer 8”. Performanţa realizată de Biroul de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti este cu atât mai importantă cu cât, pentru prima dată în competiţia Romanian PR Award, a fost introdusă o categorie care a suscitat un interes foarte mare în rândul agenţiilor de relaţii publice, şi anume cea de Social Media for PR.

La secţiunea Junior PR Award, a fost premiată şi Diana Felicia Roşu, studentă anul al II-lea la specializarea Comunicare şi Relaţii Publice a Facultăţii de Litere (UB) şi intern al Biroului de Relaţii Publice al Universităţii din Bucureşti în perioada februarie-iulie 2010. Diana Roşu a candidat cu campania Give and receive – Freecycle, campanie distinsă şi cu premiul special EcoMol pentru excelenţă în comunicarea de mediu. În cadrul acestei ediţii, au fost acordate 9 premii de aur, 20 de premii de argint şi 2 premii speciale, distribuite pe cele 9 categorii de concurs, la care s-au adăugat 6 premii pentru echipele studenţeşti finaliste la Junior PR Award.

PR Award este un concurs naţional, organizat din anul 2003, la care pot participa atât persoane fizice şi juridice, clienţi sau agenţii de comunicare, ONG-uri sau instituţii de stat care desfăşoară sau realizează campanii de PR, cât şi studenţi care au conceput campanii de PR. Categoriile concursului au fost, printre altele, Comunicare corporatistă, Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor, PR pentru marketing, Social Media pentru PR, Comunicare internă, Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate. Anul acesta au fost înscrise în concurs 110 campanii în cele 9 secţiuni de concurs, din care juriul a nominalizat 49 de proiecte. AGERPRES