Bosch Communication Center Romania continua sa creasca si in anul de criza 2009

bedros_cornelia_bosch.jpgBosch Communication Center Romania – furnizor international de servicii Business Process Outsourcing – anunta extinderea afacerii sale din Timisoara si mutarea sediului sau intr-o cladire mai spatioasa.

Pe parcursul anului 2009 evolutia pozitiva a centrului a continuat, numarul angajatilor Bosch Communication Center Romania aproape dublandu-se datorita proiectelor castigate.

Incepand cu data de 9 noiembrie 2009, cladirea AGN Business Centre, amplasata pe Calea Aradului, nr. 8, Timisoara, a devenit noul sediu al companiei.
Odata cu mutarea in noua locatie, suprafata operationala va creste intr-o prima faza de la 1500 la peste 2400 de metri patrati, cu posibilitati de extindere ulterioara in cadrul aceleiasi cladiri.

“De la infiintare si pana in prezent, Bosch Communication Center Romania a crescut continuu, atat ca numar de clienti, cat si ca numar de angajati, motiv pentru care mutarea intr-o locatie mai spatioasa si mai reprezentativa, a devenit imperios necesara”, a afirmat Cornelia Bedros, director general al Bosch Communication Center Romania. “Noul sediu, dotat cu facilitati la standarde ridicate, corespunde cerintelor noastre prezente si viitoare, oferind clientilor servicii excelente, iar angajatilor, conditii de lucru deosebit de confortabile”.

Noua locatie a fost dotata cu echipamente de ultima generatie, special concepute pentru activitati de call-center. Compartimentarea spatiului s-a facut in functie de specificul fiecarui proiect, cu scopul de a optimiza comunicarea intre membrii echipei si de a mentine calitatea serviciilor la un nivel cat mai ridicat. Au fost prevazute, de asemenea, sali de training si sali de conferinte special amenajate, pe fiecare nivel si un centru de monitorizare.

Divizie a Bosch Security Systems, Bosch Communication Center activeaza pe piata mondiala ca furnizor de servicii BPO (Business Process Outsourcing). Cei 3600 de angajati din 8 tari ale lumii gestioneaza si optimizeaza procese de afaceri in peste 20 de limbi straine, la standarde de calitate internationale. Bosch reuneste si administreaza aceste procese in diverse tari si sectoare de activitate cu scopul de a furniza clientilor sai avantaje competitive unice.