Bosch demarează două noi campanii pentru clienţii fideli

bosch_logo.jpgÎn perioada 9 septembrie – 6 octombrie 2010, vor fi demarate două noi campanii organizate de Bosch în parteneriat cu lanţurile de magazine Metro şi Dedeman.

La Metro „Atenţia la detalii se răsplăteşte cu vouchere”

În perioada 9 septembrie – 6 octombrie 2010 Bosch desfăşoară la Metro campania “Atenţia la detalii se răsplăteşte cu vouchere. Câştigi cu Bosch în funcţie de achiziţie!”. Mecanismul campaniei este următorul: la cumpărarea de scule electrice de meşterit Bosch din magazinele Metro se primeşte automat un voucher pentru cumpărături, valoarea acestuia fiind direct proporţională cu achiziţia făcută.

Astfel, pentru achiziţii cu o valoare :

– mai mică sau egală cu 199,99 de RON, se primeşte un voucher de 20 de RON;

– între 200 şi 299,99 de RON, voucherul se ridică la 30 de RON;

– între 300 şi 399,99 de RON, se primeşte un voucher de 40 de RON;

– mai mare sau egală cu 400 de RON, voucherul cadou este de 50 de RON.

Voucherele pot fi folosite pentru cumpărături în orice magazin Metro, până la data de 31 octombrie 2010.

La Dedeman Bosch te invită să-ţi “etalezi calităţile de învingător”

A doua campanie, “Etalează-ţi calităţile de învingător! Câştigă unul din cele 15 premii Bosch!”, are loc tot în perioada 9 septembrie – 6 octombrie 2010, fiind organizată de Bosch în parteneriat cu lanţul de magazine Dedeman.

Mecanismul de desfăşurare al campaniei este următorul: la achiziţia unei scule electrice de meşterit Bosch din magazinele Dedeman, clienţii Bosch primesc un talon de participare la tragerea la sorţi pentru unul din cele 15 premii Bosch: 3 combine frigorifice; 3 maşini de spălat automate; 3 seturi formate din blender şi cafetieră; 3 seturi formate din blender şi prăjitor de pâine; 3 seturi formate din blender şi storcător de citrice. Valoarea totala a premiilor este de 18300 RON.