În  cadrul proiectului Creșterea competitivității tinerilor pe piața forței de muncă prin acces la studii universitare și pregătire profesională continuă – OVID-COMPETE, Cod Proiect CNFIS-FDI-2019-0723, Universitatea „Ovidius” din Constanța (UOC) a derulat în perioada septembrie – decembrie 2019, o amplă campanie de marketing în liceele din trei județe din regiunea de Sud-Est: Constanța, Tulcea și Brăila.

Campania de marketing  intitulată „Candidat la studenție” a promovat educația ca singura modalitate concretă și durabilă prin care o persoană poate evolua și prin care poate contribui la dezvoltarea generală a societății, în continuarea acțiunilor întreprinse în două proiecte anterioare, din anii 2017 și 2018.

În cadrul campaniei, echipe formate din cadre didactice  și studenți voluntari ai UOC au vizitat liceele, au susținut importanța studiilor universitare și au prezentat oportunitățile de studiu oferite și necesitatea alegerii informate. Elevii care au participat la campanie au primit materiale de informare și promovare. De asemenea, în cadrul campaniei, s-au organizat o serie de seminare de orientare și consiliere profesională, adresate cu prioritate elevilor claselor a XI-a și a XII-a.

Feedback-ul primit în urma desfășurării campaniei a fost unul pozitiv, ceea ce motivează și impulsionează demararea unor noi inițiative în acest sens.