Reprezentanţii Federaţiei Naţionale a Asociaţiilor de Părinţi – Învăţământ Preuniversitar (FNAP – IP) i-au solicitat miercuri ministrului Educaţiei, Liviu Pop, în cadrul unei întâlniri, revizuirea metodologiei de admitere în învăţământul liceal, informează un comunicat de presă publicat pe site-ul Ministerului Educaţiei Naţionale.

Potrivit sursei citate, în cadrul întâlnirii, desfăşurată la sediul Ministerului Educaţiei Naţionale, au fost abordate subiecte de actualitate, între care stadiul proiectului de Cod de etică pentru învăţământul preuniversitar, rolul consiliului consultativ de la nivelul fiecărui inspectorat şcolar judeţean în procesul decizional şi statutul de observatori ai FNAP-IP în centrele de examen în care se desfăşoară examenele naţionale (evaluarea naţională pentru elevii clasei a VIII-a şi bacalaureatul).

„Propunerile şi solicitările Federaţiei Naţionale a Asociaţiilor de Părinţi, partener important de dialog al Ministerului Educaţiei Naţionale, vor fi analizate şi vor fi discutate în consultările publice pe care ministerul le va iniţia odată cu lansarea procesului de revizuire a cadrului legislativ din educaţie”, afirmă aceeaşi sursă. AGERPRES