chreih_fady4.jpgAplicația medicală pentru mobil, portalul “Contul meu” și funcționalitatea “Click to chat” vor constitui Clinica virtuală REGINA MARIA, deschisă 24/7, prin care toți pacienții Rețelei vor avea la dispoziție, oriunde și oricând, întregul istoric medical și informații medicale premium

Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA anunță lansarea a trei instrumente digitale, create pentru a facilita accesul pacienților la informații și servicii, chiar și atunci când aceștia sunt în mişcare. Aplicația pentru mobil “Regina Maria” este dedicată atât pacienților Rețelei, cărora le oferă acces complex la propriul dosar medical, cât şi tuturor celor interesaţi să acceseze cu ușurință diverse informaţii utile pentru sănătatea lor.

Portalul “Contul meu” se adresează pacienților și medicilor din cadrul Rețelei, centralizând toate informaţiile medicale, iar funcționalitatea “Click to Chat” le permite pacienților să ia legătura cu operatorii din Call Center-ul REGINA MARIA, cu ajutorul unui singur click, pe site-ul Rețelei. Portalul “Contul meu” poate fi accesat începând cu luna februarie, pe site-ul REGINA MARIA, iar aplicația pentru mobil și funcționalitatea “Click to chat” vor fi disponibile la începutul lunii martie.

“Analizând comportamentul pacientului modern, pentru noi a devenit esențial să-i oferim suport și să fim lângă el oriunde și oricând, prin crearea unei infrastructuri moderne care îi facilitează accesul la informații și servicii. Clinica virtuală REGINA MARIA aduce astfel un set de beneficii remarcabile pentru pacienții noștri. Indiferent dacă sunt abonați sau nu, aceștia vor avea acces permanent, atât de pe desktop, cât și de pe dispozitivele mobile, la întregul istoric medical și la informații utile pentru ei. Totul, într-o manieră sigură, protejarea datelor cu caracter personal reprezentând un aspect de maximă importanță pentru noi. Timp de 6 luni, s-a depus un efort considerabil pentru a putea ajunge la o formă care să răspundă celor mai exigente cerințe ale utilizatorilor. Suntem încântați de funcționalitățile celor trei instrumente care vor stabili un nou standard în relația pacient-rețea și le mulțumim partenerilor de la Softeh, Webstyler și Marks pentru aportul adus”, a declarat Fady Chreih, director executiv al Rețelei private de sănătate REGINA MARIA.

Aplicația “REGINA MARIA” – acces rapid la istoricul medical și la informații medicale de calitate

Aplicația pentru mobil “REGINA MARIA” are o interfață intuitivă, cu un design minimalist, gândit pentru a oferi utilizatorului o experiență cât mai plăcută. Prin intermediul acesteia, pacienții vor avea acces complet la propriul dosar medical – incluzând istoricul consultațiilor, evoluția și rezultatele analizelor de laborator, precum și observațiile medicului cu privire la diagnostic și tratament.

Creată pentru a oferi suport suplimentar pacienților chiar și atunci când sunt în mișcare, aplicația REGINA MARIA cuprinde zece secțiuni care vor ajuta fiecare utilizator să aibă mereu la îndemână cele mai importante informații legate de propria sănătate. Astfel, pe lângă accesul la istoricul medical, aplicația va oferi utilizatorilor şi conținut medical la cele mai înalte standarde de calitate, sfaturi medicale utile, informații privind echipa medicală, posibilitatea de a realiza programări, acces rapid în call center, reminder tratament, precum și informații privind inovațiile medicale realizate în cadrul REGINA MARIA.

Aplicația va fi disponibilă la inceputul lunii martie 2014 pentru dispozitivele cu sistem de operare iOS, putând fi descărcată gratuit din App Store, de la categoria “Medical” sau după căutarea cuvântului “Regina Maria”. Până la jumătatea anului, va fi dezvoltată și varianta pentru dispozitivele care rulează sistemul de operare Android.

Asistentul personal care te ține la curent cu starea sănătății – disponibil oriunde, oricând

Portalul “Contul meu”, parte integrantă a website-ului Rețelei, este un instrument online de sănătate adresat pacienților și medicilor din cadrul REGINA MARIA, prin care aceștia pot beneficia simplu și rapid de toate facilitățile oferite de Rețea. “Contul meu” pune la dispozitia pacientului arhiva sa medicală, îi facilitează efectuarea de programari online și îl avertizează în timp real în legătură cu disponibilitatea analizelor efectuate. Gândit pentru a simplifica relația pacient-rețea, portalul inovează prin complexitate, păstrând totodată o structură intuitivă, împărțită în șapte categorii care vor ajuta pacienții să fie la curent cu starea sănătății lor.

Secțiunea “Consultații” afișează lista completă a vizitelor medicale ale pacientului, cu data, locul şi ora exactă, dar și concluziile medicului. Secțiunea “Analize” păstrează istoricul analizelor efectuate și comunică online pacienților rezultatele acestora. În secțiunea “Informații vitale” sunt centralizate informațiile esențiale legate de sănătatea fiecărui pacient, astfel încât acestea pot fi transmise rapid cadrelor medicale, în caz de urgenţă. Secțiunea “Programări” marchează în calendar vizitele medicale pe care urmează să le facă pacientul și îl ajută să anuleze sau să modifice programările la care nu mai poate ajunge. Secțiunea “Investigații și prețuri” comunică pacienților lista completă a serviciilor din policlinicile și spitalele REGINA MARIA, cu preţurile aferente lor, iar pentru abonații REGINA MARIA, afișează prețurile corespunzătoare tipului de abonament de care beneficiază. Secțiunea “Medici” prezintă echipa specialiştilor REGINA MARIA şi ajută pacienții să ofere feedback legat de serviciile pe care le-au primit, iar secțiunea “Mesaje” menţine dialogul dintre pacient şi policlinică, transmiţând mesajele sale departamentului de Relaţii Clienţi.

Toate facilitățile portalului “Contul Meu” sunt accesibile prin intermediul contului personal pe care fiecare utilizator îl creează cu ușurință pornind din site-ul REGINA MARIA. Totodată, “Contul meu” va putea fi accesat și prin intermediul aplicației pentru mobil REGINA MARIA.

Dialog printr-un singur click

Odată cu aplicația pentru mobil și portalul “Contul meu”, REGINA MARIA lansează la începutul lunii martie și funcționalitatea “Click to chat”, un instrument util prin intermediul căruia pacienții vor avea posibilitatea de a intra în dialog cu unul dintre operatorii din Call Center, direct din site-ul REGINA MARIA. “Click to chat” va fi activ de luni până vineri în intervalul 09.00 – 18.00, iar sambata între 08.00 și 15.00.

Toate cele trei instrumente – aplicația medicală REGINA MARIA, portalul “Contul meu” și funcționalitatea “Click to chat” – constituie astfel o infrastructură utilă, menită să faciliteze o relație de parteneriat cu fiecare pacient, oferindu-i acces rapid, 24/7, la informațiile și serviciile de care are nevoie.

Despre Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA

Rețeaua privată de sănătate Regina Maria și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului impresionant de unități medicale prin intermediul cărora se adresează celor peste 190.000 abonați şi altor sute de mii de pacienți retail. În cifre, la nivelul anului 2013, Rețeaua privată de sănătate Regina Maria însemna: 19 policlinici proprii, cinci spitale, două maternități, trei campusuri medicale, cinci centre de imagistică, o bancă proprie de celule stem și peste 140 de policlinici partenere in tara.

Activitatea este susținută de o reţea naţională de laboratoare clinice (Bucureşti, Braşov, Constanţa şi Bacău) care asigură atât analizele medicale în regim de urgență solicitate de spitale, precum și analizele cu regim normal venite din celelalte unități. Rețeaua de laboratoare asigură o gamă largă de investigații, de la cele uzuale și până la cele de diagnostic avansat, în total depășind 1.300 de tipuri de analize.

www.reginamaria.ro

www.reginamaria.ro/contul-meu

www.reginamaria.ro/contul-meu