gbc_sigla.png

Afirma George Boboc, Director General al companiei GBC, in interviul acordat in exclusivitate portalului www.EduManager.ro.

– Domnule George Boboc, GBC Exim activeaza pe piata romaneasca de IT inca de acum sapte ani, creandu-si in tot acest timp un renume printre companiile de profil datorita profesionalismului si promptitudinii de care da dovada. Va rog sa ne spuneti care sunt principalele domenii in care va desfasurati activitatea.

– GBC Exim si-a inceput activitatea oferind o gama variata de produse care acopera industria AV, solutii personalizate pentru activitatile de prezentare, instruire, educare si servicii conexe: consultanta, proiectare, instalare, service si servicii post garantie. Pentru a raspunde prompt nevoilor clientilor nostri, ne-am difersificat gama de produse oferind alaturi de produsele care ne-au consacrat servicii complete de consultanta, proiectare si implemantare pentru sisteme de avizier electronic, sisteme audio si adresare publica, sisteme de gestionare a fluxului de clienti, sisteme de traducere simultana, solutii pentru sali multimedia sau aplicatii software.

– Ce fel de produse si solutii oferiti domeniului educational din Romania?

– GBC dispune in momentul de fata de un departament specializat in oferirea de produse si solutii domeniului educational, solutii personalizate fiecarui client ce cuprind dotarea cu echipamente a diverselor laboratoare (informatice, de limbi straine, sali multimedia, etc) precum si solutii complete de prezentare si instruire prin oferirea de table interactive Penbord, fiind unic distribuitor al acesteia in Romania, table clasice sau magnetice sau siteme de prezentari video. Ramanem orientati catre plusul de valoare GBC venind in intampinarea clientilor nostri cu solutii personalizate pe specificul organizational individual. O mare parte a provocarii GBC este de a identifica si oferta clientilor nostri ceea ce cu adevarat au nevoie.

– Ati incheiat parteneriate cu institutii prestigioase din mediul educational romanesc, precum Academia de Studii Economice si Biblioteca Metropolitana Bucuresti. Spuneti-ne cum a decurs colaborarea cu aceste institutii si care au fost solutiile pe care le-ati implementat.

– Inca de la inceput am sustinut eforturile institutiilor de invatamant in ceea ce priveste modernizarea acestora, venind cu idei si solutii personalizate nevoilor lor. In ceea ce priveste colaborarea cu reprezentantii institutiilor amintite de dumneavostra, ne-am bucurat de intregul suport al acestora atat in timpul implementarii solutiilor cat si post-implemantare. Referitor la solutiile oferite, pentru Biblioteca Metropolitana Bucuresti, GBC Exim si partenerii sai au realizat una dintre cele mai performante platforme de biblioteca virtuala din sud-estul Europei, precum si amenajari de sali de conferinta. La Academia de Studii Economice am luat parte la realizarea procesului de modernizare prin realizarea unui sistem integrat de orientare si semnalizare plecand de la nevoile specifice ale ASE ca: eficientizarea timpului petrecut in cladire, crescand astfel increderea in modul de functionare si de organizare al universitatii sau nevoia de standardizare utilizand echipamente de o inalta calitate. De asemenea, GBC este compania care a adus Aula Magna din cadrul ASE la titlul de cea mai complexa si performanta Aula din Romania, oferind un sistem audio-video si de traducere simultana de ultima generatie, ingloband elemente unice world wide perfect dedicate arhitecturii acestai Sali din patrimoniul UNESCO, poiectul fiind inaugurat in noiembrie 2008 printr-un concert al prestigiosului artist Tudor Gheorghe.

– Cu ce companii furnizoare colaboreaza GBC in activitatea sa ca si integrator de solutii audio, video, signalistica si software?

– GBC este constant preocupata de diversificare, parteneriate si calitate. Avem o retea vasta de furnizori atat interni cat si externi pentru toate solutiile oferite, fiind reprezentant unic in Romania pentru branduri ca Planorga, Vega, Penbord, WSM, si altele. Colaboram de asemenea cu furnizori world wide de solutii IT ca: HP, Dell sau Microsoft. Nu in ultimul rand, exista o preocupare constanta in cadrul companiei pentru manufactura locala. Suntem, printre altele, producatori de table de scris clasice, domeniu unde suntem lideri de calitate incontestabili. GBC este in primul rand un brand asociat calitatii, dinamismului, eficientei si flexibilitatii echipei noastre si bazat pe parteneriate menite sa aduca pe piata romaneasca de profil acea viziune de integrator pe care clientii nostri se pot baza.

– Care credeti ca sunt avantajele celor care lucreaza cu GBC, de ce ar trebui un posibil client sa va aleaga serviciile?

– Ceea ce ne recomanda unui posibil client, pe langa vasta experienta dobandita in cei 7 ani de activitate, se regaseste in sloganului companiei “Solutii inovative” si anume oferirea de solutii 100% personalizate nevoilor si cerintelor clientilor nostri, echipa noastra de project management este oricand pregatita sa ofere cele mai bune produse si solutii in cel mai scurt timp, GBC dezvoltand pentru piata din Romania o imagine a calitatii absolute, sustinuta de profesionalismul echipei noaste.

– Va rog sa ne spuneti ce valori promovati in interiorul companiei GBC, precum si catre clientii sau partenerii dumneavoastra.

– Cu o echipa tanara, dinamica si cu o gandire deschisa, GBC se axeaza pe dezvoltarea relatiilor cu partenerii, considerand ca relatiile de lunga durata pot duce la rezultate exceptionale atat pentru clienti cat si pentru noi. Creativitatea, inovatia, flexibilitatea, dinamismul, grija pentru detalii, consecventa sunt atribute pe care se bazeaza atat activitatea interna a firmei cat si atribute pe care le transmitem partenerilor nostri, clienti sau furnizori.

– Care sunt obiectivele pe termen lung ale companiei in ceea ce priveste strategia de vanzari si de abordare a potentialilor si actualilor beneficiari?

– Strategia de vanzari si de abordare a beneficiarilor rezida din obiectivele pe termen lung ale companiei si anume: diversificarea continua a gamei de produse si servicii si implicit a noii piete tinta, crearea si consolidare relatiilor de parteneriat durabile, crearea unui mediu de afaceri bazat pe incredere si profesionalism. In acest sens, in acest moment desfasuram o campanie de rebranding, site-ul oficial al companiei, www.gbcexim.com, suferind modificari majore la nivel de imagine. De asemenea, am relansat magazinul online www.gbcshop.ro, un instrument important si dedicat pentru segmentul de retail pe care dorim sa il abordam, precum si doua site-uri specializate
www.penbord.ro si www.planorga.ro si intreprindem activitati constante pentru fidelizarea actualilor beneficiari prin oferirea de servicii suplimetare, oferte speciale etc.

– Ce planuri aveti pentru acest an, va pregatiti sa demarati proiecte noi?

– Suntem mereu preocupati de idei, planuri si proiecte. Pentru acest an vizam marirea cotei de piata pe zona retail prin distributie directa GBC sau filialele sale catre consumatorii finali. Implementarea si dezvoltarea platformei
www.GBCshop.ro va fi o prioritate pentru noi in acest sens. Privind proiectele GBC, suntem implicati in parteneriate noi cu constructori si arhitecti, cu inclinare catre zona Building Management System si Integratori de Sisteme. Printre proiectele din acest an am evidentia Sala Multimedia executata pentru Facultatea de Imbunatari Funciare si Ingineria Mediul in cadrul USAMV care se remarca prin multifunctionalitate si inovatie. Este un exemplu al capacitatii de inovatie GBC si know-how-ului dobandit prin experienta. Cei interesati pot gasi mai multe despre proiectele GBC in curs sau finalizate la adresa
www.gbcexim.com/portofoliu.